pondelok 4. marca 2013

Warwick

Ahojte,
vikend je za nami a s nim aj vyletik. Tento krat iba v dvojici s "au pair M" sme navstivili Warwick.
Hned rano sa zacalo "slubne".Zmeskala som autobus do mesta z mojej dedinky, a kedze dalsi by mi siel az o hodinku tak som sa rozhodla ist peso.Dala som to v mojom  rekordnom case.O 40 minut som uz bola na mieste stretnutia a presne na cas s odbijanim zvonov v kostole.:)
Cesta bola zdlhava.Museli sme dvakrat prestupovat a ako inak stretli sme sa velmi sikovne, takze vzdy sme museli zbehnut dole do vestibulu alebo ako sa to povie..oo hlavna miestnost vlakovej stanice bude dobre slovicko :P...a ceknut, z ktoreho nastupistia nam ide vlacik.Tak sme ako dve blaznive behali po schodoch hore-dole :D Aspon sme si vsak dali rozcvicku :D
Stanica vo Warwicku je malicka a mesto tiez,ale tie ulicky su mile,az na tie auta,ktore jazdia hore-dole.Co ma velmi zaujalo boli kostoly okolo, ktorych sla cesta dookola.Take som este nikdy nevidela, zvycajne su kostoly niekde v ustarni alebo prave na namestiach nie v strede cesty. Vyjdete z kostola, urobite 5 krokov a ste na ceste. :P Sranda.
Warwick castle je wau, ale neuchvatil ma tak ako cely Cambridge.To je u mna no1 a bolo to aj kvoli tomu,ze ja nie som az taky milovnik hradov a zamkov, a mozno je to aj tym,ze mi ich doma na SR mame pozehnane. :) Velmi sa mi pacil vstup k pokladniam,tam sme sa uchechtavali ako blaznive.Milujem ludi oblecenych v dobovom odeve a taki tam boli. :) Skoda,ze v zahrade ruzi nebolo nic rozkvitnute,musi to byt nadhera.Vyhlad z hradu je prekrasny,ale aj tu sa nachodite po schodoch, ale s nikym sa nezrazite na uzkych schodoch,co je vyhoda lebo tu maju prikazany smer "jazdy". :) Pacili sa mi aj voskove figuriny znazornujuce pracu ludi,ako napr. obuvnik, kovac,...A uuuplne bozska trava, zahrada a rieka ,co tecie okolo tomu dava taky smrnc. :)


Vezicka kostola sv. Marie nas uz skoro zabila,lebo mala okolo 1200 schodov,ale sak preco by sme ju mali vynechat. :D Jazyk som uz mala po kolena,ale nejak som vysla a ked som zbadala dostihovu drahu ,tak som skoro zamdlela...ani som nedovidela na jej koniec... :D
Male mile obchodiky sme navstivili cestou na stanicu a v jednom boli uplne uzasni ludia,ktori sa nas hned pytali z kadial sme,ako dlho tu sme,ci aj u nas maju deti v skole karneval,lebo to bol obchod s maskami. :P
A konecne som si kupila nausnice. ;) V subway nam pozdvihol naladu typek,co nam pripravoval jedlo,lebo urobil z toho zabavne predstavenie, a to sme mali aj predtym dobru naladu,ale uz nas velmi trapil hlad. :D
Cesta spat bola bozska..Smiali sme sa ako blaznive ,a to si uz ani nepamatam preco,ale hlavne, ze bola sranda a ludia sa mali na co kukat, kedze sm to davali dost hlasno. :D
Riecka a zbytok stareho prastrareho mosta :)

Warwick castle- cast z boku

Vyhlad z jednej z veziciek na cast hradu
Pekny vecer :)
Ako som si tak vsimla nemam ani poriadnu fotku celeho zamku :D Sikovna som. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára